Vorlesungstermine
|
|
31.01.14 | Welcome / Bienvenue, allocutions d'overture Dozent: Helga Bories-Sawala, Jana Nittel Uhrzeit: von 10:00 bis 10:30 | Video | | |
31.01.14 | Regard sur trois générations d'Autochtones Dozent: Pierre Trudel Uhrzeit: von 10:30 bis 11:15 | Video | | |
31.01.14 | Regard sur trois générations d'Autochtones Diskussion Dozent: Pierre Trudel Uhrzeit: von 10:30 bis 11:15 | Video | | |
31.01.14 | Age, Indigenous Knowledge, and the Challenges of Modernity Dozent: Kerstin Knopf Uhrzeit: von 11:15 bis 12:00 | Video | | |
31.01.14 | Age, Indigenous Knowledge, and the Challenges of Modernity Diskussion Dozent: Kerstin Knopf Uhrzeit: von 11:15 bis 12:00 | Video | | |
31.01.14 | Intergenerational Family Relations among Aging Ontario Recreational Gamblers A Source for Positive Relationships & Protection against Problem Gambling Risk Dozent: Joseph Tindale Uhrzeit: von 13:30 bis 14:30 | Video | | |
31.01.14 | Intergenerational Family Relations among Aging Ontario Recreational Gamblers Diskussion Dozent: Joseph Tindale Uhrzeit: von 13:30 bis 14:30 | Video | | |
31.01.14 | Aprés la cinquantaine dondaine Dozent: Sophie Bissonnette Uhrzeit: von 14:30 bis 15:30 | Video | | |
31.01.14 | Aprés la cinquantaine dondaine Diskussion Dozent: Sophie Bissonnette Uhrzeit: von 14:30 bis 15:30 | Video | | |
31.01.14 | Relever le défi: la représentation de la maladie d'Alzheimer dans L'Impératif présent (2003) piéce de Michel Tremblay et dans La Brunante (2007), film de Fernand Dansereau Dozent: Rachel Killick Uhrzeit: von 16:00 bis 16:45 | Video | | |
31.01.14 | Relever le défi: la représentation de la maladie d'Alzheimer dans L'Impératif présent (2003) piéce de Michel Tremblay et dans La Brunante (2007), film de Fernand Dansereau Diskussion Dozent: Rachel Killick Uhrzeit: von 16:00 bis 16:45 | Video | | |
01.02.14 | Multicultural Education in Canada as Best Practice Example in the Academic Discourse of Intercultural Education in Germany Dozent: Yasemin Karakasoglu Uhrzeit: von 10:00 bis 12:15 | Video | | |
01.02.14 | Multicultural Education in Canada as Best Practice Example in the Academic Discourse of Intercultural Education in Germany Diskussion Dozent: Yasemin Karakasoglu Uhrzeit: von 10:00 bis 11:00 | Video | | |
01.02.14 | Citizenship, Democracy, and Regime Support in Canada A Generational Shift? Dozent: Steffen Schneider Uhrzeit: von 14:30 bis 15:15 | Video | | |
01.02.14 | Citizenship, Democracy, and Regime Support in Canada Diskussion Dozent: Steffen Schneider Uhrzeit: von 14:30 bis 15:15 | Video | | |
01.02.14 | Le Printemps érable de 2012 un conflict générationnel? Dozent: Bernard Fournier Uhrzeit: von 15:15 bis 16:00 | Video | | |
01.02.14 | Le Printemps érable de 2012 Diskussion Dozent: Bernard Fournier Uhrzeit: von 15:15 bis 16:00 | Video | | |
01.02.14 | The Spark of Life Love and Age in Alice Munro´s The Bear Came over the Mountain and Sarah Polley´s Away from Her Dozent: Jennifer Henke / Katrin Berndt Uhrzeit: von 17:15 bis 18:00 | Video | | |
01.02.14 | The Spark of Life Diskussion Dozent: Jennifer Henke / Katrin Berndt Uhrzeit: von 17:15 bis 18:00 | Video | | |
01.02.14 | Closing remarks Dozent: Norbert Schaffeld Uhrzeit: von 18:00 bis 18:20 | Video | | |